Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Cafla | użytkownik

imię i nazwiskoamatullah khairija adresBytom zarejestrowany30.05.2007 @19:10:44 ostatnio na stronie15.12.2011 @20:26:16



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.cafla.deviantart.com OnetSkypeTheFamousCafla Gadu-Gadu8731535
digarty80 komentarze1252 posty na forum62

komputer / sprzęt
GÓWNO

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Yamazuki    03.02.2009 @16:55:24
to nie żaden Mello tylko ja ; _ ;
_______
[i believe in you]
~Ladzia13    09.01.2009 @20:37:37
Cóż. Ja jutro też zamierzam swoje łapki położyć na PS. Bo mam od koleżanki. :D
Z tabletem już się zaprzyjaźniłam i zakopałam topór wojenny. _^_ Dzięki Yamazuki z którą całą przerwę świąteczną rysowałyśmy na Tegaku. XD
_______
...
~Ladzia13    09.01.2009 @18:25:34
Paint najlepszym przyjacielem rysownika.
Ja tam mam swojego Open Canvasa i nie narzekam.
_^_
_______
...
~jjxenon    06.01.2009 @18:03:14
Moja Padawanka
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~jotwupe    05.01.2009 @19:50:20
nmzc
_______
(," ) c(",c)
~Ladzia13    04.01.2009 @16:03:33
Dopiero teraz zauważyłam komentarz. ^^'' Num jakiś czas temu. Paint poszedł w odstawkę. Ale czasem się można w nim pobawić. XDDD
_______
...
~jotwupe    03.01.2009 @22:37:50
niezła galeria
_______
(," ) c(",c)
~ishaxshiz    02.01.2009 @19:56:44
e tam

nic takiego :PPP
_______
...LuBiSz To!
~Yamazuki    01.01.2009 @20:30:47
hej-ej xD nie pozwalaj sobie xD tylko ja mam prawo nazywać CIEBIE brzęczkiem xDD
_______
[i believe in you]
~Roxiee    01.01.2009 @19:33:37
Sebastian wygląda jak Sebastian, rysowałam to pod kołdrą o 2 w nocy lekko bazując na screenie z anime (tj. tylko ta twarz Seby), a Ciel sam z siebie mi wyszedł xD

Amciowi dorysuje u dołu topiącego się w wodzie Charlesa.
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    01.01.2009 @16:48:31
xD
Ok xDD

A jak z tymi szkicami, wyglądają jakoś?
Bo chyba je wykończę i pokoloruję.
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    01.01.2009 @16:45:38
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    01.01.2009 @16:43:06
Ona ma naprawdę talent ._.
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    01.01.2009 @16:42:13
Qashqai mnie też wprowadza w kompleksy >D
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    01.01.2009 @16:39:24
A co, chcesz mi jakiegoś zrobic? >D

I czemu zazdrosna?
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    01.01.2009 @16:35:10
Nie, jest transwestytą >D


Za bardszo lubię Lalka, żebym sobie nie zrobiła >D

Dostałam dzisiaj Charliego z masy papierowej <3
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    01.01.2009 @16:28:50
Grell ma prawie identycznego fryza jak Marian >D
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Yamazuki    31.12.2008 @11:43:43
SZCZĘŚLIWIASTEGO NOWEGO ROKU! :D
_______
[i believe in you]
~ishaxshiz    29.12.2008 @23:17:42
czemu zawstydzam? hm??))


:pPppP
_______
...LuBiSz To!
~ishaxshiz    28.12.2008 @19:54:43
hehehe

luzik tez mysle to samo o digarcie xD
_______
...LuBiSz To!
~BlackPineska    28.12.2008 @18:22:39
dobrze jest się czasami wyróżniać z szarego ludu bo wtedy widzisz którzy ludzie są do ciebie jak nastawieni
_______
zawsze jest dobra pora na... Nutelle!!
~BlackPineska    27.12.2008 @22:30:04
nie ma co się przejmować takimi ludźmi ja osobiście sprawiłam sobie płaszczyk przeciw "głupiokrytykowy" po którym spływają takie durnowatości ludzkie a co do tematu biseksualizmu to ja nie mam nic przeciwko bo "każdy inny wszyscy równi" jesteś jedną z najbardziej pozytywnych osób jakie poznałam i chwała ci za to :D
_______
zawsze jest dobra pora na... Nutelle!!
~Izohalina    27.12.2008 @18:51:00
zajebista jesteś :D
~Mallaria    27.12.2008 @15:38:28
przykro mi, ale to nie ja tu jestem debilką.

i uważaj sobie na to co piszesz...
_______
Dlaczego ludzie rozdeptują ślimaki ?

I think that God's got a sick sense of humor
And when I die I expect to find Him laughing
~ishaxshiz    27.12.2008 @09:50:32
hehehe...
ja też rysuje (może nie idealnie) ale lepiej od wszystkich w rodzinie...

no i mój wujek jeszcze lepiej to robi- może to są geny?? hm??

ale myślę... że nie rysuje bo to KOCHAM i od malutkiego to robie.
A w Twoim wieku (szczerze) to takiego talentu nie miałam!!
Super to robisz!! SERIO

GRATULUJE TALENTU!!!!!!!!
rozwijaj go a daleko zajdziesz

a i nie przejmuj się tymi durnymi KRYTYKAMI leć dalej i myśl ta jak myślisz!!
ostatnio edytowane: 2008-12-27 09:52:15
_______
...LuBiSz To!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 29 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt